2007-05-31

Könyvhét, könyvhét, könyvhét!!! II. rész

Elsô nap:
Sajnos egész késôn érkeztem, és elôzetesen kevés információt tudtam azzal kapcsolatban találni, hogy naponta meddig is vannak nyitva a standok.
Rohantam, hátha csak hatig, hogy legalább az utolsó percekre odaérjek.
Arra számítottam titkon, hogy a könyvfesztiválhoz hasonlóan, majd lesz valami jó kis színes Baranyai Andrásos molinó h. "erre-erre aki gyerekkönyvet szeretne látni", de nem volt semmi ilyesmi, így kicsit tovább tartott, mire megtaláltam a gyerekkönyves sort.
Nekem kicsinek tûntek az egyes kiadókhoz tartozó standok, szorongott a sok új meg szép könyv, nehézkes volt úgy igaziból megnézni a kínálatot, fôleg, ha egyszerre mondjuk még két másik ember is ugyanott állt. Szerencsére már tömeg nem volt, így azért sikerült körülnézni, és beszerezni pár újdonságot. De leginkább az volt az érzésem, h. majd elmegyek inkább könyvesboltokba késôbb és ott jól átnézem a könyveket, most ez itt nem alkalmas valahogy.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én pedig voltam a szép magyar könyv
dijátadáson , ahol a Szegedi Kata által illusztrált Aranyhaju leány dijat kapott :) !!!!!!

irisz írta...

Hatalmas nagy Gratula Katának! :)