2007-02-22

Pályázati veszélyek

Sziasztok!

Bogi megígérte, hogy majd felteszi a páyázatokat, melyekről tudomást szerzett. Az nagyon jó lesz, és az is jó lenne, ha bárkihez eljut ilyen jellegű infó, azt szintén megosztaná a többiekkel. Én is így fogok tenni, ha lesz ilyen, persze előbb megvárom Bogi összegzését, hogy ne ismételjük egymást.
Addig is szeretném felhívni a figyelmeteket arra, hogy nem teljesen veszélytelen kiküldenünk a munkáinkat ilyen-olyan pályázatokra. Én most egy rossz tapasztalatomat osztanám meg veletek okulásképpen, remélem, lesz majd jó is.
Évekkel ezelőtt küldtem anyagot a Figure Futur pályázatra még a Don Juan témakörben. Sajnos a munkámat hiába vártam vissza három éven keresztül, még csak válaszra sem méltatták az erre vonatkozó leveleimet, noha ők közben már a kövekező témát, a Piroskát készítették elő. Végül mindenféle franciaországi követ megmozgatva sikerült visszaszereznem a képeimet - melyekről az derült ki, hogy egyszerűen az egyik szervező lakásában kötöttek ki... De visszajött, bár sok örömem nem telt benne: simán feladták normál postán egyetlenegy vékony csomagolópapírba csomagolva, így a törékeny palára festett képek ripityára törve érkeztek meg. Sajnos nem csak én jártam így, beszéltem másokkal is, akik szintén még mindig csak várják, várják, hogy a piroskás pályázatról visszajöjjenek az eredetijeik.
Szemben ezzel a bánásmóddal pedig pl. a bolognába kiküldött munkákat mindig időben, gondosan becsomagolva kaptam vissza. Pedig hát, ugye, mind a kettő igen rangos pályázat...
Sajnos nem tudom, hogy lehet mindezt kiküszöbölni, csak azért írtam le, hogy legyetek résen.

Nincsenek megjegyzések: