2011-03-26

Zsákutca 1.


Most akadtam rá a napokban erre a műre a képregény.neten, még nem volt a kezemben, de úgy éreztem, hogy látatlanba is ajánlani merem...ez a zsákutca amúgy is egy érdekes kép..itt a GyIE és Illusztrátor Pajtik kapcsán elindult vitáról is eszembe jutott,
mert valahogy gyilkosságról esett szó, de igazából nincs hulla...a közel jővőben biztosan még lesz erről szó közöttünk, de addig is az ide látogató blogolvasók nézegessék ezt a klassz művet és írjanak, ha kézbe vették már..

"Azt hittem, hogy az igazán jó képregénycsíkok már rég kihaltak a lapokból. Nagyon megörültem, amikor kiderült: tévedtem. Richard Thompson Zsákutcájában minden megvan, ami kell: intelligencia, kellemes humor, könnyed játék a szavakkal, és ami a legmeglepőbb: gyönyörű-gyönyörű rajzok"....tovább


http://richardspooralmanac.blogspot.com/ és itt a blogja is a művésznek, köszönet érte Krisztiánnak.



Nincsenek megjegyzések: